To kolejny sukces utalentowanej muzycznie uczennicy Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Wcześniej dziewczynka wygrała konkurs muzyczny Novakid's MusicKid i w nagrodę nagrała z Piotrem Rubikiem w Warszawie cover utworu w języku angielskim. Jest również laureatką wielu konkursów międzynarodowych i ogólnopolskich.
W marcu zaprezentowała swoje umiejętności, śpiewając utwór Fight song w popularnym muzycznym programie emitowanym na TVP2.
– Zafascynowałam się The Voice Kids już w 2018 r. – wtedy emitowano jego pierwszą edycję. Zapragnęłam wystąpić w programie. Dziś czuję się szczęśliwa, że moje marzenie się spełniło. Pierwsze zgłoszenie wysłałam w maju zeszłego roku i udało się. Podczas przesłuchań w ciemno towarzyszyły mi duże emocje, zwłaszcza że śpiewałam do trzech odwróconych foteli. Ale gdy zobaczyłam odwrócony fotel Dawida Kwiatkowskiego, przestałam się stresować i radość wróciła w serce – mówi 11-latka, która w sobotę, 2 kwietnia weźmie udział w Bitwach z udziałem drużyny Dawida. Transmisja o godz. 20 w TVP 2.
The Voice Kids składa się z etapów przesłuchań w ciemno, bitew oraz finału. Uczestników przesłuchują trenerzy siedzący na odwróconych fotelach. Jeśli trener się odwróci, uczestnik dołącza do jego drużyny. Skompletowane drużyny biorą udział w bitwach, które są poprzedzone warsztatami. Zwycięzcy bitew przechodzą do etapu Sing Off, z którego 6 osób trafia do finału. Zwycięzca otrzyma stypendium na przyszłą edukację i możliwość nagrania własnego singla.
W poniedziałek 28 października polski film „Miłość i Miłosierdzie” wszedł jednocześnie do 800 kin w USA. Frekwencja oglądających była na tyle duża, że produkcja zajęła 2. miejsce w amerykańskim boxoffice, czyli pośród najpopularniejszych filmów w tamtejszych kinach. Pierwsze miejsce zajął „Joker”.
Reżyser filmu Michał Kondrat podkreślił, że to sukces polskiej kinematografii, ponieważ żaden polski film nie znalazł się nigdy nawet w pierwszej dziesiątce boxoffice. Jak dodał, na prośbę widzów, dystrybutor zagwarantował produkcji podobną ilość kin na 2 grudnia.
Do wersji od lat istniejącej w naszej przestrzeni internetowej niezbędnika katolika, która każdego miesiąca inspiruje do modlitwy miliony katolików, dołączamy wersję papierową. Każdego miesiąca będziemy przygotowywać niewielki i poręczny modlitewnik, który dotrze do Państwa rąk razem z naszym tygodnikiem w ostatnią niedzielę każdego miesiąca.
Krzysztof Sowiński należy do najpopularniejszych chrześcijańskich twórców internetowych w Polsce. Głosi Ewangelię, prowadzi popularne podcasty, śpiewa w chrześcijańskim zespole i inspiruje innych do powrotu do Pana Boga. „Kościół jest piękny, kochający, pełny życia” - mówi z przekonaniem, choć lata temu jego świat zdominowany był przez uzależnienia.
Nazywam się Krzysztof Sowiński. Jestem mężem, ojcem trójki dzieci, ewangelizatorem, YouTuberem, Prezesem Fundacji SOWINSKY oraz wokalistą rockowego zespołu ewangelizacyjnego Redhead Hero. Wkrótce absolwentem Akademii Katolickiej w Warszawie na kierunku teologia.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.